Pohonná jednotka Panter FD-2H s provzdušňovačem

Kód: 01235.019 - 01235.1--MAM-460268995-
Značka: DAKR
ZDARMAZDARMA
75257 pohonna jednotka panter fd 2h s provzdusnovacem
65 720 Kč 54 314 Kč bez DPH
Skladem
Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách. Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem...

Detailní informace

Detailní popis produktu

Inovace tohoto stroje pro rok 2014 přinesla využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.

Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.

Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.

INOVACE 2015

Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.


Základní technické parametry:

Pojezd: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad
Rychlosti: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod
Náprava: s diferenciálem a automatickou uzávěrkou
Převodovka: hydrostatická Tuff Torq K46DE
Další vybavení: brzda
Útlum vibrací motoru: 4 silentbloky
Řidítka: nastavitelná výškově i do stran
Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem
Vnější obrys kol: 65 a 68 cm
Hmotnost jednotky: 56 kg
Motor: 4takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV
Palivo: benzin Natural 95
Obsah motoru: 190 cm3
Válec litinový
Pracovní otáčky motoru: 3.060 ot/min
Celkový max. výkon motoru: 6,5 HP/4,8 kW
Výkon motoru při 3.060 ot/min: 5,0 HP/3,7 kW
Kroutící moment při 3.060 ot/min: 11,5 Nm
Mazání motoru: tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem
Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče

 

Trávník po zimě prořezáváme, abychom odstranili zplstnatělé zbytky trávy, plevel, mech atd. Tím se zlepší vlastnosti půdy a pozemek tak lépe přijímá živiny a hlavně vláhu.

Základní technické parametry:

Max. šířka záběru: 70 cm
Převod: šneková převodovka s broušeným šnekem
a bronzovým kolem, výrobce TOS Znojmo
Nože: Kalená pružinová ocel
Otáčky rotavátoru: 210 ot./min.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX

Blog

Zobrazit více